Název: Marketingové využití dat internetových obchodů
Překlad názvu: Marketing use of e-shops data
Autoři: Přichystal, Jakub ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Google Analytics; internet marketing; internetové obchody; PrestaShop; webová analytika; zákaznická data; customer data; Google Analytics; internet marketing; internet shops; PrestaShop; web analytics

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48715

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202151


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet