Název:
Analýza českého e-mail marketingu
Překlad názvu:
Czech e-mail marketing analysis
Autoři:
Michalec, Pavel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kováčik, Matěj (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit současný stav českého e-mail marketingu. Autor na základě svých zkušeností a pomocných materiálů sestavil významná kritéria, pomocí kterých je tato analýza prováděna na subjektech z oblasti ecommerce. Všechna kritéria mají nastíněna svoji významnost a ideální stav, ve kterém by se měla nacházet. Předmětem analýzy jsou e-mailové kampaně (1439 vzorků) vybraných subjektů, které autor nasbíral během 10 měsíců. V rámci práce jsou kromě samotné analýzy poskytována i doporučení na zlepšení a dosažení kvalitního a efektivního e-mail marketingu, který má přínos jak pro odesílatele, tak i pro příjemce.The thesis aims to analyze and evaluate the current state of Czech email marketing. The author, based on his experience and supportive resources, compiled important criteria by which this analysis is performed on subjects from the field of ecommerce. The significance of all criteria and the ideal state in which they should be located are both outlined. The analysis objects are email campaigns (1439 samples) from selected subjects which the author has been collecting over 10 months. As a part of the work, in addition to the analysis itself, recommendations for improving and achieving quality and efficient email marketing, which has benefited both the sender and the recipient are also provided.
Klíčová slova:
E-mail marketing; ecommerce; newsletter; analysis; E-mail marketing; ecommerce
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48680