Název: Vliv marketingu na konzumní společnost
Překlad názvu: Marketing impact on the consumer society
Autoři: Zelinka, Jan ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: globalizace; globální ekonomika; konzumní společnost; marketing; média; nadspotřeba; nemocná společnost; propagace; reklama; advertising; consumerism; global ekonomy; globalization; marketing; media; overconsumption; promotion; sick society

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39672

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200386


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet