Název: Analýza nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Lidl a Penny
Překlad názvu: Analysis of buying atmosphere in selected Lidl and Penny retail shops
Autoři: Baráková, Alžběta ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bodová stupnice; Lidl; Nákupní atmosféra; Penny Market; Buying atmosphere; Lidl; Penny Market; Point scale

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39294

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200351


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet