Název: Komparace procesu zavádění nových výrobků firmy L´Oréal a Henkel na zahraniční trhy
Překlad názvu: Comparison of the process of introducing new products by L'Oréal and Henkel to foreign markets
Autoři: Vůjtěchová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimánková, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Henkel; L´Oréal; marketingová strategie; uvádění produktů na trh; vlasové barvy; hair colorants; Henkel; L´Oréal; marketing strategy; product launch

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39369

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199950


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet