Název:
Marketing start- upů
Překlad názvu:
Marketing of start-ups
Autoři:
Vatulya, Anna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pljaskovová, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá marketingem start-upů a jejich nejčastějšími chybami v této oblasti. Klade si za cíl vypracování doporučení pro zakladatelé start-upů, které jim pomůžou předejít chybným krokům při budování podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje definici slova start-up, historii těchto podniků a představuje úvod do problematiky marketingu ve start-upech. Druhá část je postavena na rozhovorech s představiteli české start-upové scény. Třetí část identifikuje hlavní problematické oblasti v marketingu start-upů a představuje souhrn doporučení a nejvhodnějších postupů pro zakladatele start-upů pro vybudování úspěšné společnosti.This diploma thesis is dedicated to marketing of start-ups and the most frequent mistakes they make in this field. The goal of this thesis is to propose recommendations for start-up founders which could help them avoid mistakes while building their business. The thesis is divided into three parts. The first part defines the concept of start-ups, explores their history and introduces the main issues start-ups have to deal with in the field of marketing. The second part contains interviews with start-up founders, employers and investors. The third part identifies the main problematic areas of start-ups' marketing and introduces recommendations and best practices for start-up founders, which is supposed to increase their chances to build a successful company.
Klíčová slova:
inovace; marketing; podnikání; start-up; entrepreneurs; innovations; marketing; start-up
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39407