Název:
Franchising jako forma vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as a form of market entry
Autoři:
Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Analýza podnikatelského subjektu, jeho konkurenceschopnosti a pravidel pro jeho franchisové využití. Zpracování návrhu provozního manuálu pro vybraný podnikatelský subjekt.Analysis of the business entity, its competitiveness and the rules for its use as a franchise concept. Creation of the operating manual for the selected business entity.
Klíčová slova:
franchisant; franchising; franchisor; franchisový koncept; provozní příručka; franchise concept; franchisee; franchising; franchisor; operating manual
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39408