Název:
Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení
Překlad názvu:
Marketing Strategy of a Mountain Guesthouse
Autoři:
Königová, Jitka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mojžíšek, Ivan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je charakterizovat tvorbu marketingové strategie na konkrétním praktickém příkladu, kterým je horské ubytovací zařízení. V teoretické části se tato práce zaměřuje především na metodologii a techniky tvorby strategie, které jsou v praktické části aplikovány. Zvláštní pozornost je věnována právě aplikaci teoretických poznatků tak, aby se na jejich základě dospělo k formulaci samotné marketingové strategie. Formulace marketingové strategie je vlastně doporučením konkrétnímu horskému ubytovacímu zařízení, jak by se měl do budoucna marketingově orientovat.The aim of this Master's thesis is to describe the creation of a marketing strategy with a practical example (a mountain guesthouse). The theoretical part of this thesis emphasizes the methodology and techniques of creating a marketing strategy which is then applied in the practical part. Special attention is paid to the application of theory from which the marketing strategy can be defined. The marketing strategy that has been formulated in the thesis is what will be recommended to the guest house as their future course of action.
Klíčová slova:
marketingová strategie; marketingové cíle; marketingový mix; S-T-P strategie; situační analýza; SWOT; ubytovací služby; accommodation service; marketing mix; marketing objectives; marketing strategy; S-T-P strategy; situational analysis; SWOT
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39415