Název:
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Překlad názvu:
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Autoři:
Nikitina, Oleksandra ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The goal of this thesis is to conduct a research and thorough analysis of the suggested new market for international company. In case of positive recommendation regarding market entry, marketing strategy and marketing mix are to be developed and proposed. The central idea behind the topic is to suggest efficient marketing strategy for Starbucks Corporation, global coffeehouses chain and coffee specialties seller, entry to the Ukrainian market. The recommendation is to be based on thorough analyses and researches of market environment and company's potential position. The thesis is divided into theoretical, analytical and practical parts. The theoretical part summarizes academical knowledge that is related to the topic of the thesis and that is used in further analytical and practical parts. Analytical part presents analyses made on country and industry situation and on current company's profile and strategies. In practical part, based on the analyses performed, the final recommendation on the mode of entry and marketing strategy is made.Cílem této diplomové práce je provedení průzkumu a důkladné analýzy pro navržení nového trhu pro mezinárodní společnost. V případě kladného doporučení ohledně vstupu na trh je vypracována a předložena marketingová strategie a marketingový mix. Hlavní ideou tématu je navrhnout efektivní strategii pro Starbucks Corporation, celosvětový řetězec kaváren a specializovaného prodejce kávy, pro vstup na ukrajinský trh. Doporučení se zakládá na důkladné analýze a průzkumech tržního prostředí a potenciální pozice společnosti. Diplomová práce se dělí na teoretickou, analytickou a praktickou část. Teoretická část shrnuje akademické znalosti související s námětem diplomové práce, které jsou dále použity v další analytické a praktické části. Analytická část představuje analýzu provedenou podle situace ve státě a v průmyslu a podle současného profilu společnosti a jejich strategií. V praktické části založené na analytickém provedení je zpracováno konečné doporučení o způsobu vstupu a o marketingové strategii.
Klíčová slova:
marketing služeb; Marketingová strategie; marketingový mix; mezinarodní marketing; Starbucks; Ukrajna; vstup na zahraniční trh; International Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; Modes of foreign market entry; Services marketing; Starbucks; Ukraine
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40136