Název:
Expanze nového produktu na trh s dárkovými předměty
Překlad názvu:
Expansion of new product on the gift market
Autoři:
Hřebout, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Krajíček, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je vyhodnotit možnosti rozšíření produktu Prague Old Timer na pražský suvenýrový trh a pomocí teoretických znalostí navrhnout strategii, která přispěje k nejefektivnějšímu průběhu expanze. Práce analyzuje pražský suvenýrový trh a hodnotí faktory, které zapříčinily součastný stav, kdy je v centru Prahy pouze minimum českých prodejen suvenýrů. Část věnovaná produktu Prague Old Timer popisuje hlavní rizika spojená s expanzí a pomocí vlastního výzkumu stanovuje optimální cenu pro koncového zákazníka.The aim of the thesis is to evaluate the possibility of extension of the product Prague Old Timer on the Prague souvenir market and suggest with the theoretical knowledge a strategy which will contribute to the most efficient expansion. This work analyzes the Prague souvenir market and evaluates the factors that caused the current situation when there are few Czech souvenirs shops. The part dedicated to the product Prague Old Timer describes the main risk related to the expansion and a base on the research determining the optimal price for the final customers
Klíčová slova:
cena; obchod; suvenýr; Price; Shop; Souvenir
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40006