Název:
Market Entry Strategy for a Start-Up Company to Germany
Překlad názvu:
Strategie vstupu na německý trh pro start-up firmu
Autoři:
Holubová, Michaela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The goals of my thesis are to present the researched company an analysis of a German market in a speed-reading industry, to discuss the correctness of company's hypotheses about the German market compared to the German reality, and to suggest a marketing strategy for the company's market entry supporting the selected market entry mode. In the first part, the theoretical section is introduced in which motives for foreign entry, followed by models of an environment analysis, of entry modes and of a customer analysis are described. These models are further used in the second part in which specifically speed-reading market in Germany and a German customer are analyzed. Based on the analyses, the market entry mode of the company is suggested, followed by the evaluation of the previously defined hypotheses regarding a German customer and a product, and, lastly, the next steps which the company should execute are proposed.Cílem mé práce je analyzovat německý trh v odvětví rychlého čtení, ověřit platnost hypotéz o německém trhu v porovnáním s německou realitou a navrhnout marketingovou strategii pro vstup na trh odpovídající vybrané formě vstupu. V první části je představen teoretický základ, ve kterém jsou popsány motivy firem pro zahraniční vstup, modely analýzy prostředí, modely formy vstupu a model popisující analýzu zákazníka. Tyto modely jsou dále použity v druhé části, ve které je analyzován jak německý trh rychlého čtení, tak německý zákazník. Na základě těchto analýz je navržena forma vstupu firmy na zahraniční trh, následována ohodnocením dříve definovaných hypotéz týkajících se německého zákazníka a produktu a následně jsou definovány další kroky, které by firma měla při vstupu na německý trh vykonat.
Klíčová slova:
analýza trhu; analýza zákazníka; e-commerce; start-up; strategie vstupu; Customer Analysis; E-commerce; Entry Strategy; Market Analysis; Start-up
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39644