Název: Chodíme na dobré filmy? Vliv diváckých hodnocení na návštěvnost a tržby českých filmů
Překlad názvu: Are we watching good movies? The impact of audience rating on attendance and revenues of Czech movies
Autoři: Žofčák, Jakub ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: film; informační asymetrie; signalizace; tržby; uživatelské hodnocení; information asymmetry; movie; revenues; signaling; user rating

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42499

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198945


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet