Název: Rozšířená realita a její využití v obchodu a marketingu
Překlad názvu: Augmented Reality and its use in Sales and Marketing
Autoři: Jonášová, Barbora ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; návrh aplikace; případy užití; rozšířená realita; spotřebitelská soutěž; wireframe; application design; augmented reality; consumer contest; marketing; use cases; wireframe

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41674

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198925


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet