Název:
Tvorba strategie středně velké firmy
Překlad názvu:
Creating a strategy of a mid-sized business company
Autoři:
Vařeka, Jiří ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Žampová, Ilona (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Abstrakt: Obsahem této diplomové práce je zpracování a tvorba strategie středně velké firmy. Tato strategie je vypracována na 3 časové horizonty: 1. Krátkodobá strategie -- konec roku 2014 2. Střednědobá strategie - konec roku 2015 (3 roky) 3. Dlouhodobá strategie -- konec roku 2018 (5 let). Základním ukazatelem úspěšnosti plánované strategie jsou: Plánovaný objem prodejů. Dosažený tržní podíl. Samotná práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky potřebné pro sestavení této strategie. Na teoretickou část navazuje část praktická která se zaměřuje na popis samotné firmy včetně analýzy podnikového portfolia časový rámec a cíle pro který je tato strategie určena. Strategie vychází z analýzy trhu na kterém působíme a svoje výrobky prodáváme stávajících a potenciálních klientů kteří se zde nacházejí a konkurence která zde působí. Navazující akční plán po jednotlivých zemích spolu s požadavky na zdroje jak tohoto plánu dosáhnout umožní splnění požadovaných cílů uvedených v této strategii.Abstract: The content of this thesis is the creation of strategy of a med-sized business company. This strategy is elaborated on three time horizons: . 1. Short-term strategies - end of 2014 2. Medium-term Strategy - end 2015 ( 3 years ) 3. Long-term strategy - the end of the year 2018 ( 5 years). The primary indicator of the success of the planned strategy is : The projected sales volume Achieved market share. This thesis consists of two parts. The first part contains theoretical knowledge needed to develop this strategy. The theoretical part is followed by the practical part, which focuses on the description of the company, including corporate portfolio analysis, timing and objectives for which this strategy is intended . The strategy is based on an analysis of the market in which we operate and sell our products, existing and potential clients who are located here and competition that operate here. Follow-up action plan for each country, along with resource requirements to achieve this plan will allow to achieve the objectives set out in this strategy.
Klíčová slova:
Akční plán; Analýza portfolia; Bifuel; Drive; HE; HV; Protection; Strategie; Action Plan; BiFuel; Drive; HE; HV; portfolio analysis; Protection; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39733