Název: Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy
Překlad názvu: New forms of marketing communications and their usage in company communication mix
Autoři: Popelka, Ondřej ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ambush marketing; event marketing; guerilla marketing; marketing pro e- commerce; mobilní marketing; Moderní marketingové metody; product placement; virální marketing; word of mouth marketing; ambush marketing; event marketing; guerilla marketing; marketing for e-commerce; mobile marketing; Modern marketing methods; product placement; viral marketing; word of mouth marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42357

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198703


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet