Název:
Analýza výkonnosti pracovníků na Service Desk
Překlad názvu:
Analysis of employees on the Service Desk
Autoři:
Matějeková, Táňa ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Marek, Bohumil (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce Analýza výkonnosti pracovníků na Service Desk se zabývá hodnocením a odměňováním výkonnosti pracovníků pracujících na oddělení Service Desk. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část zkoumá možné způsoby hodnocení a odměňování výkonnosti pracovníků. Praktická část navrhuje řešení, které prokáže skutečnou výkonnost pracovníků, nastaví finanční ohodnocení odpovídající jejich výkonu a navrhne implementaci změněného hodnocení a odměňování výkonnosti.The thesis Performance Analysis of employees on the Service Desk to be engaged in evaluating and rewarding performance of employees working on the Service Desk. The work is divided into two parts. The theoretical part examines possible ways of evaluating and rewarding performance of employees. The practical part proposes a solution which demonstrates the real performance of employees, set of financial rewards commensurate with their performance and propose the implementation of modified assessment and reward performance.
Klíčová slova:
hodnocení; hodnocení výkonnosti; ITIL; metody; odměňování výkonnosti; Service Desk; výkonnost; evaluation; evaluation of the performance; ITIL; methods; performance; rewarding performance; Service Desk
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41303