Název:
Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu
Překlad názvu:
Music marketing strategy and promotion on the internet
Autoři:
Mitchev, Dobrin Dantchov ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Ivanov, Borislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce pojednává o marketingové strategii a propagaci hudebních umělců prostřednictvím internetu. Cílem práce je analyzovat a vymezit nejefektivnější nástroje marketingu na internetu využívané v hudebním průmyslu. V teoretické části je všeobecně vymezené fungování hudebního sektoru v minulosti a v dnešní digitální době. Práce také poukazuje na velký význam internetu pro úspěch hudebního umělce. Praktická část podrobně rozebírá nejúspěšnější digitální kampaně roku 2013 a autorův vlastní projekt, ze kterých jsou čerpány užitečné poznatky do budoucna. Práce poslouží umělcům a jejich manažérům pro lepsí poznání a pochopení fungování marketingu hudby.This paper discusses the marketing strategy and promotion of music artists on the Internet. The aim is to analyze and determine the most effective digital marketing tools used in the music industry. The theoretical part explains how the music business functioned in the past and how it functions in today's digital age. The work also highlights the great importance of the Internet for the success of a music artist. The second part analyzes in detail the most successful digital campaigns of 2013 and one of the author's personal projects, from which key learnings for future projects are drawn. The work can serve artists and managers for better knowledge and understanding of music marketing.
Klíčová slova:
hudebni; internet; marketingova; propagace; strategie; internet; marketing; music; promotion; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42228