Název:
Marketingová strategie vybrané firmy
Překlad názvu:
Marketing strategy of the selected company
Autoři:
Pánková, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Náš grunt, s.r.o., provozovatele konceptu farmářských potravin Náš grunt. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti a navrhnout její možná zlepšení. Teoretická část se zaměřuje na marketing, marketingový proces, strategický marketing, marketingový mix a SWOT analýzu. Praktická část se zabývá situační analýzou a marketingovou strategií společností Náš grunt, s.r.o., dále obsahuje návrhy na zlepšení produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie.This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company Náš grunt, s.r.o., the operator of the farm food concept Náš grunt. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of the company and to suggest possible improvements. The theoretical part of the thesis is focused on the marketing, the marketing process, the marketing strategy, the marketing mix and SWOT analysis. The practical part is based on the situation analysis and the marketing strategy of the company Náš grunt, s.r.o. As a result, it contains suggestions for improvements of product, price, distribution and communication strategy.
Klíčová slova:
koncept Náš grunt; marketingová strategie; marketingový mix; společnost Náš grunt, s.r.o.; SWOT analýza; company Náš grunt, s.r.o.; concept Náš grunt; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42229