Název:
Stratégia spoločnosti Virtual Reality Media a.s. na medzinárodných trhoch
Překlad názvu:
The Strategy of Virtual Reality media a.s. in the international markets
Autoři:
Grmanová, Barbora ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Berith, Július (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom práce je na základe strategickej analýzy podniku Virtual Reality Media a.s., zhodnotiť stratégiu podniku na medzinárodných trhoch a navrhnúť možností jej zlepšenia. Hlavnou činnosťou podniku je výskum, vývoj, výroba a predaj leteckých simulátorov. Práca obsahuje analýzu vnútorných faktorov a analýzu vonkajšieho prostredia podniku. Na záver práce je za pomoci SWOT analýzy navrhnutá podniková stratégia, ktorá má zlepšiť jeho pozíciu a konkurenčné postavenie na medzinárodných trhoch.Cílem práce je na základě analýzy současné podnikové strategie podniku Virtual Reality Media a.s. na mezinárodních trzích, zhodnocení a navržení možností jejího vylepšení. Hlavní činností podniku je výzkum, vývoj, výroba a prodej leteckých simulátorů. V prostředí silné konkurence a se zaměřením na takto specifický produkt není pro podnik snadné získat zákazníka. Práce je zaměřena na analýzu vnějšího prostředí a analýzu vnitřních faktorů podniku za pomoci SWOT analýzy. Na závěr práce je navržena podniková strategie pro Virtual Reality Media a.s., která má za cíl vylepšit pozici a konkurenční postavení podniku na mezinárodních trzích.Aim of this thesis is to evaluate the current strategy of Virtual Reality media a.s. in the international markets on the basis of strategic analysis and suggest possibilities of its improvement. The main activity of the company is research, development, production and selling of flight simulators. The thesis contains analysis of internal factors and external environment of the company. At the end of the work the corporate strategy, which should improve the position and competitiveness of the company on the international market is proposed.
Klíčová slova:
podniková strategie; simulátor letecký techniky; SWOT analýza; Virtual Reality Media a.s.; corporate strategy; Flight Simulator; SWOT analysis; Virtual Reality Media a.s.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40866