Název: Stratégia spoločnosti Virtual Reality Media a.s. na medzinárodných trhoch
Překlad názvu: The Strategy of Virtual Reality media a.s. in the international markets
Autoři: Grmanová, Barbora ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Berith, Július (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: podniková strategie; simulátor letecký techniky; SWOT analýza; Virtual Reality Media a.s.; corporate strategy; Flight Simulator; SWOT analysis; Virtual Reality Media a.s.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40866

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197697


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet