Název:
Analýza nákupního chování spotřebitelů doplňků stravy
Překlad názvu:
Analysis of shopping behavior of consumers dietary supplement
Autoři:
Kořínek, Tomáš ; Kandilaki, Daniela (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje kupní chování spotřebitelů v závislosti na třech základních determinantech stanovených společností Walmark a.s. Dílčím cílem práce je stanovení závěrů a určitých marketingových doporučení založených na zjištěných informacích.Diploma thesis analysis shopping behavior of consumers, which dependence on three bases of determinants that are specified by company Walmark PLC. Secondary goal is setting of conclusions and specifications of marketing recommendations, which are based on found informations.
Klíčová slova:
Determinanty nákupního chování; Doplňky stravy; Marketingová analýza; Nákupní chování; Walmark; Determinants of shopping behaviour; Dietary supplement; Marketing analysis; Shopping behaviour; Walmark
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40558