Název: Značka jako nehmotné aktivum firmy
Překlad názvu: Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Autoři: Holický, Martin ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Brand management; Hodnota značky; Metody ocenění; Ochranná známka; Značka; Brand; Brand Equity; Brand Management; Methods of Valuation; Trademark

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40554

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197574


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet