Název:
Marketingový plán beachvolejbalových areálů v České republice
Překlad názvu:
Marketing plan of beach volleyball arenas in the Czech Republic
Autoři:
Marková, Kristýna ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Popularita plážových sportů, zejména pak beach volejbalu, neustále stoupá. Poptávka tak převyšuje nabídku, a to zejména v zimním období, kdy jsou mezi 18-21 h všechny pražské areály plné. Zatímco v Praze se nachází deset areálů, které nabízí celoroční provoz, mimo Prahu je areálů s celoročním provozem pouze šest. V teoretické části práce je představen souhrn vědění o sportovním marketingu a marketingovém plánu aplikovaném na sportovní produkt. V praktické části je pomocí deskriptivní a empirické metody analyzován marketingový mix beach volejbalových areálů v České republice. Závěrem praktické části je provedena případová studie, která se zabývá marketingovým plánem konkrétního beach volejbalového zařízení. Cílem práce je analýza současného trhu s beach volejbalovými areály a vytvoření marketingového plánu konkrétního sportovního zařízení, který by tak byl inspirací a přínosem pro stávající i nové beach volejbalové areály.The popularity of beach volleyball is rising especially thanks to the Olympic Games 2012 in London. Czech professionals Markéta Sluková with her partner Kristýna Sluková got there unbelievable 5th place. The first part of this thesis would like to summarize theoretical knowledge of sport marketing and marketing plan of sport product. The second part would like to analyze marketing mix of beach volleyball arenas in the Czech Republic. According to the knowledge gained by this analysis will be created Marketing Plan of Beach Volleyball Arena in Benešov u Prahy. Finally this thesis would like to be an inspiration for existing and potential arenas which would like to exploit this market opportunity to provide beach services.
Klíčová slova:
Beach volejbal; Marketingový mix beach volejbalových areálů.; Marketingový plán; Beach volleyball; Marketing mix of beach volleyball arenas.; Marketing plan
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41624