Název:
Marketingová analýza vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Analysis of a chosen Company
Autoři:
Slabá, Michaela ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem mé bakalářské práce je Marketingová analýza vybrané společnosti. Práci jsem rozdělila na dvě části- teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je popsat prostředí firmy, a to PEST analýzou a Porterovým modelem pěti sil, SWOT analýzu a charakteristiku B2B trhů. V praktické části se budu zabývat popisem společnosti, dále pak praktickému využití zmíněných analýz. V závěru práce bych ráda navrhla možná zlepšení pro danou společnost.The topic of my thesis is the Marketing analysis of the selected company. The work is divided into two parts- the theoretical and the practical. Aim of theoretical part is to describe the environment of the company, and this PEST analysis and Porter's five forces model, SWOT analysis and characterization of B2B markets. In the practical part I will deal with the description of the company, then the practical use of the mentioned analyzes. In conclusion, I would like to propose possible improvements to the company.
Klíčová slova:
konkurence; PEST analýza; situační analýza; competition; PEST analysis; situation analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40640