Název: Vliv reklamy na spotřebitele
Překlad názvu: Influence of Advertising on Consumer
Autoři: Vnoučková, Monika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: názory občanů; ovlivňování mínění; pohled odborníka; prezidentské volby; volební kampaně; citizens' view; election campaigns; expert view; influencing opinion; presidential elections

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40578

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197300


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet