Název:
Marketingová strategie firmy LINET spol. s r.o. pro slovenský trh
Překlad názvu:
The marketing strategy of LINET Ltd. for the Slovak market
Autoři:
Vanková, Ivana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Horová, Pavlína (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá marketingovou strategií společnosti LINET spol. s r. o. na slovenském trhu. Odbyt zdravotnických výrobků firmy je na Slovensku ve srovnání s Českou republikou příliš malý, proto je cílem práce především navržení marketingových opatření, která by zvyšovala prodejnost. O slovenský trh se stará distributorská společnost BASCO SK, s. r. o., která je výhradním obchodním zástupcem firmy LINET spol. s r. o. na Slovensku. Práce se opírá o analýzu podnikatelského prostředí Slovenska, která je základem pro navrhovaná doporučení. Navržené změny se vždy vztahují k jednotlivým politikám marketingového mixu, jimiž jsou produktová, cenová, distribuční a komunikační politika.The bachelor thesis deals with the marketing strategy of LINET Ltd. on the Slovak market. Sales of medical products of the company in the Slovak Republic are too low in comparison with the Czech Republic, that's why the aim of the thesis is mainly to suggest marketing arrangements which should increase the saleability. The Slovak market is looked after by the distributor company BASCO SK Ltd. which is the exclusive sales representative of the company in the Slovak Republic. The thesis is based on the analysis of the business environment of Slovakia which is the base for suggested recommendations. Proposed changes are always applied to the particular policy of the marketing mix. These are product, price, distribution and promotion policies.
Klíčová slova:
marketingová strategie; marketingový mix; PEST analýza; podnikatelské prostředí; business environment; marketing mix; marketing strategy; PEST analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40538