Název:
Fenomén Streisand effect - implikace pro marketing management
Překlad názvu:
The Phenomenon of Streisand Effect - Implications for Professional Marketing Management
Autoři:
Dytrychová, Eva ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo nalezení a charakteristika případů internetového fe-noménu Streisand efekt, který je důsledkem neúspěšné snahy o utajení již zveřejněné informace (zpravidla na internetu) a možnosti využití tohoto fenoménu v marketing managementu. V práci jsou uvedeny a popsány tuzemské i zahraniční případy tohoto jevu a analyzovány pokusy o jeho aplikaci v marketingových kampaních. Na základě získaných charakteristik jsou navrženy možné způsoby uplatnění Streisand efektu v marketingové kampani a diskutovány potenciální přínosy těchto kampaní pro marketing management.Objective of this thesis was to find and characterize cases of Internet phenomenon called Streisand Effect and ability to exploit this phenomenon in professional marketing management. This effect is a consequence of an unsuccessful attempt to secrecy previously published information (usually on the Internet). The thesis presents and discuss domestic and foreign cases of this phenomenon and analyze attempts of its application in marketing campaigns. Based on acquired characteristics, the potential benefits and possible methods of exerting the Streisand effect in the professional marketing management is discussed.
Klíčová slova:
cenzura; marketing management; online fenomén; Streisand effect; censorship; marketing management; online phenomenon; Streisand effect
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47324