Název:
Analýza reklamy na sociálních sítích
Překlad názvu:
Analysis of Advertising on Social Networks
Autoři:
Farková, Kristýna ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je provést analýzu reklamy na sociální síti Facebook u dvou různých českých firem. Zkoumány budou jednotlivé reklamy společností - Pohádková říše Fábula a Future studio. Společnosti využily sociální síť pro umístění své reklamy na plánované události. Jednotlivé poznatky budou vyhodnoceny podle stanovené metody. Z výsledků bude zjištěno, jak je tato reklama od různých zadavatelů účinná, a budou vydána doporučení pro firmy s různým zaměřením.The aim of this bachelor thesis is analyzing of advertisement of two czech different companies, which are showed up on social network Facebook. Each advertisements will be investigated with these companies - Pohádková říše and Future studio. Companies used social network for placing their advertisement for planning events. Each knowledges will be evaluated according settled method. It will be found out from solutions, what is effectivity of this advertisement from different applicants and recommendations will be brought out for companies with different focus.
Klíčová slova:
komunikace; marketing; reklama; sociální síť; advertisement; communication; marketing; social network
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45442