Název: Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Překlad názvu: Control of Marketing Communications of Tobacco Products Market
Autoři: Gráfová, Adéla ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: management-based regulace; marketingové standardy; podpora prodeje; regulace; tabák; Management-based regulation; Marketing standards; Regulation; Sales promotion; Tobacco

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45635

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195895


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet