Název:
Marketingová strategie společnosti Tipsport
Překlad názvu:
Marketing strategy of betting agency Tipsport a.s.
Autoři:
Lukáčová, Aneta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Dočekalová, Denisa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií sázkové kanceláře Tipsport a.s., která je lídrem mezi sázkovými kanceláři v České republice. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení na zlepšení stávajících marketingových aktivit na základě vlastního dotazníkového šetření. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu obecně, marketingu ve službách a strategickém marketingovém řízení, které slouží jako podklad pro praktickou část. Praktická část je věnována společnosti Tipsport a.s., kde je kladen důraz na její marketingový mix, konkurenci a SWOT analýzu. Součástí je vlastní dotazníkové šetření, na jehož základě jsou vypracovány návrhy na zlepšení současné marketingové strategie.This bachelor thesis deals with marketing strategy of a betting agency Tipsport a.s., which is a leader among betting agencies in the Czech Republic. The aim of this bachelor is to analyse the current marketing strategy of Tipsport a.s., evaluate its effectiveness and make recommendations for improving current marketing activities based on own survey. The theoretical part summarizes main theoretical findings about marketing in general, marketing in services and strategic marketing, which provide insight into the issue. The practical part of the thesis focuses on the company Tipsport a.s., with an emphasis on its marketing mix, SWOT analysis and Tipsport's competition. This thesis includes questionnaire survey, based on which the suggestions for improvement of the current marketing strategy are drawn.
Klíčová slova:
kurzové sázení; marketing; marketingová strategie; sázková kancelář; betting agency; betting odds; marketind strategy; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46141