Název:
Strategie firmy PETROF, spol. s r.o. při vstupu na zahraniční trhy
Překlad názvu:
Foreign market entry strategy of the company PETROF, spol. s r. o.
Autoři:
Nekrepová, Nataša ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hanuš, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První kapitola práce je věnována společnosti PETROF, její historii, současnosti a produkci akustických pian. Ve druhé kapitole práce popisuje světový trh s piany, pozici společnosti PETROF na trhu s piany a její konkurenty. Třetí kapitola se zabývá teorií mezinárodní marketingové strategie a je znázorněna na příkladu společnosti PETROF. V poslední kapitole jsou uvedeny nejvýznamnější odbytové trhy společnosti a doporučení do budoucna.The first chapter of the thesis is dedicated to the company PETROF, its history, present and production of acoustic pianos. In the second chapter, the thesis describes the world market of acoustic pianos, PETROF's position on this market and its competitors. The third chapter follows up the theory of international marketing strategy on the example of PETROF. The company's most important sales market are listed in the last chapter, where a recommendation is given.
Klíčová slova:
akustická piana; expanze podniků; PETROF; zahraniční obchod; acoustic pianos; business expansion; international trade; PETROF
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45380