Název:
Budování značky Hudson Global Resources
Překlad názvu:
The Brand building of Hudson Global Resources
Autoři:
Šamšulová, Kristýna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Svobodová, Jolana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou značky Hudson personálně-poradenské společnosti Hudson Global Resources s.r.o. a jejím budováním na českém trhu. Cílem práce je pomocí vlastního výzkumu zjistit, jaké je vnímání značky klienty společnosti, a navrhnout strategii značky Hudson. Dále posoudit, které nástroje budování značky by měla společnost používat.The main topic of this bachelor thesis is Hudson brand building of the recruitment company Hudson Global Resources s.r.o. in Czech market. The aim of the thesis is to define according my own research the Hudson brand perception by clients of the company and propose a Hudson brand strategy and also to evalute which brand management tool the company should use.
Klíčová slova:
B2B; budování značky; Hudson; personálně-poradenská společnost; značka; B2B; brand; brand building; brand strategy; Hudson
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45811