Název: Budování značky Hudson Global Resources
Překlad názvu: The Brand building of Hudson Global Resources
Autoři: Šamšulová, Kristýna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Svobodová, Jolana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; budování značky; Hudson; personálně-poradenská společnost; značka; B2B; brand; brand building; brand strategy; Hudson

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45811

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195534


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet