Název: Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
Překlad názvu: Cultural aspects of TV advertising of selected multinational automobile companies in the Czech Republic and the USA
Autoři: Vávrová, Jana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hofstede; kultura; reklama; commercials; culture; Hofstede

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47773

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194702


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet