Název: Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
Překlad názvu: Strategie portfólia značky pro fúze a akvizice
Autoři: Simonova, Olga ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: akvizice značky; hodnota značky; portfólio značek; brand acquisition; brand equity; brand portfolio

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48074

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194156


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet