Název: Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu
Překlad názvu: Marketing Strategy of Linet Group SE in the Chinese Market
Autoři: Sunega, Peter ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Martiš, Ivan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Hongkong; Linet; marketingová strategie; PEST analýza; Čína; China; Hong Kong; Linet; marketing strategy; PEST analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44996

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193915


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet