Název: Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Překlad názvu: Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Autoři: Keskin, Kaan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Mobilní aplikace; Mobilní Internet; Mobilní marketingové kampaně; Spokojenost zákazníků; 2G/3G/4G; Consumer behaviour; Customer satisfaction; HTML; MMS; Mobile Applications; Mobile marketing; Mobile Marketing Association; Mobile marketing campaigns; Mobile marketing strategy; SMS; The mobile web; WAP

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44659

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193782


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet