Název: Marketingová komunikační strategie Měšťanského pivovaru v Soběslavi
Překlad názvu: Marketing Communication Strategy of municipal Brewery in Sobeslav
Autoři: Zíka, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing management; marketingová komunikační strategie; marketingová situační analýza; marketingový výzkum; marketing communication strategy; marketing management; marketing research; marketing situational analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46691

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193757


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet