Název:
Marketingová komunikační strategie Měšťanského pivovaru v Soběslavi
Překlad názvu:
Marketing Communication Strategy of municipal Brewery in Sobeslav
Autoři:
Zíka, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá teoretickými aspekty marketingového managementu, marketingovou situační analýzou Měšťanského pivovaru v Soběslavi, provedením marketingového výzkumu a návrhem marketingové komunikační strategie.Theoretical aspects of marketing management, marketing situational analysis municipal Brewery in Sobeslav, execution of marketing research and design of marketing communication strategy.
Klíčová slova:
marketing management; marketingová komunikační strategie; marketingová situační analýza; marketingový výzkum; marketing communication strategy; marketing management; marketing research; marketing situational analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46691