Název: Způsoby ovlivnění nákupního chování spotřebitele
Překlad názvu: Factors influencing consumer buying behaviour
Autoři: Patka, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Palová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-commerce; internet; manipulace; marketing; nákupní chování; ovlivnění; psychologie; spotřebitel; consumer; e-commerce; influence; internet; manipulation; marketing; psychology; purchasing behaviour

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45005

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193655


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet