Název: Improvement of digital support process using ITIL best practices, Kanban and TOC in multicultural environment
Překlad názvu: Vylepšení procesu digitální podpory použitím osvědčených postupů přístupem ITIL, Kanban a TOC v multikulturním prostředí
Autoři: Králik, Miroslav ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Kalantar Hormozi, Kaveh (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Kanban; optimalizace procesů; procesní KPI; reporty; správa a podpora aplikací; systémové překážky; teorie omezení; úzká místa; application maintenance; bottlenecks; Kanban; process improvement; process KPIs; reports; system obstacles; theory of constraints

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45477

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193644


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet