Název:
Improvement of digital support process using ITIL best practices, Kanban and TOC in multicultural environment
Překlad názvu:
Vylepšení procesu digitální podpory použitím osvědčených postupů přístupem ITIL, Kanban a TOC v multikulturním prostředí
Autoři:
Králik, Miroslav ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Kalantar Hormozi, Kaveh (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] Many companies today have to deal with business processes optimization, ongoing removal of system obstacles and identifying any bottlenecks laying on the way which are preventing us to reach our goals. I would like to show how we have dealt with similar problems in our case applied in the department of web application maintenance. In the first chapter I will introduce the basic information about the history, environment the company operate in and maintenance activities which are part of the process. Following with description all of the system obstacles and bottlenecks identified in the process and possible solutions or improvements for their elimination. In the last chapter I will present the achieved results after my executing of the proposed improvements and if the expectations have been met or not and what positive or negative influence it has brought.Mnoho společností dnes musí čelit vylepšování podnikových procesů, neustálému odstraňování systémových překážek a identifikaci úzkých míst v systému, které bráni efektivnímu dosahování stanovených cílů. V této diplomové práci popíšu, jak jsme se v společnosti s podobnými problémy vypořádali, v našem případě v oddělení správy a podpory webových aplikací pro jednoho mezinárodního klienta. V první kapitole představím základní informace o historii, prostředí, v kterém pracujeme, dále jednotlivé aktivity, které jsou každodenní součástí zmíněného procesu. Následně popíšu všechny překážky a úzká místa systému identifikovaná v původním procesu a návrh řešení a vylepšení pro jejich efektivní odstranění. V poslední kapitole shrnu dosažené výsledky po průběžné implementaci navržených vylepšení, zda byla plánovaná očekávání naplněna a jaký pozitivní nebo negativní vliv dané změny přinesly.
Klíčová slova:
Kanban; optimalizace procesů; procesní KPI; reporty; správa a podpora aplikací; systémové překážky; teorie omezení; úzká místa; application maintenance; bottlenecks; Kanban; process improvement; process KPIs; reports; system obstacles; theory of constraints
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45477