Název: Destinační značka Řecka a její role ve vnímání image země
Překlad názvu: Greece Destination Brand and its Role in Perception of Country’s Image
Autoři: Vejražková, Lenka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Dragonová, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: destinační značka; identita značky; image značky; brand identity; brand image; destination brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46438

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193535


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet