Název:
Tvorba metodiky kurzu Komunikace mezi rodiči a MŠ
Překlad názvu:
Making of Methodology Course Communication between Parents and Kindergarten
Autoři:
Bobková, Anežka ; Váchová, Lucie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce byla vytvořena za účelem zpracování metodiky kurzu pro zaměstnance mateřských škol s názvem "Komunikace mezi rodiči a mateřskou školou (dále MŠ)". Účastníci by měli být schopni po dokončení kurzu vhodněji reagovat na mnohdy obtížné situace, které mohou nastat. Vyšší úroveň komunikačních dovedností by měla zvyšovat konkurenceschopnost MŠ a vytvořit přátelskou atmosféru. Práce je zaměřena na MŠ s personalizovaným vzděláváním, které mají svůj počátek ve Španělsku. Autorka pohlíží na daný problém prostřednictvím benchmarkingu (nepřetržité a systematické srovnávání se špičkou v oboru - Španělsko, Polsko). Sběr dat byl proveden dotazníkovým šetřením, rozhovory a pozorováním. Výsledkem je metodika kurzu, která obsahuje šest případových studií a jejich řešení s dalšími radami pro vzájemnou komunikaci.This thesis was created for the purpose of processing methodology course named "Communication between the parents and the kindergarten" for employees of nursery schools. Participants after finishing the course should be able to respond more appropriately to often difficult situations that may arise. A higher level of communication skills should increase the competibility of the kindergarten and create a friendly atmosphere. The work is aimed at kindergartens with personalized education which have their own origin in Spain. The author looks at the problem through benchmarking (continuous and systematic comparison to the top of this branch-- Spain, Poland). Data collection was conducted through questionnaires, interviews and observation. The result is a course methodology which includes six exemplary studies and their solutions with some other advice for a mutual communication.
Klíčová slova:
Benchmarking; Komunikace; Personalizované vzdělávání; Spolupráce; Benchmarking; Communication; Partnership; Personalized education
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45402