Název: Uvedení nového modelu automobilu na trh
Překlad názvu: New vehicle model generation market launch
Autoři: Mentlík, Tomáš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Trešl, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza; Automobily; Hyundai; Marketing; Produkt; SUV; Trh; Tucson; Uvedení; Analysis; Cars; Hyundai; Launch; Market; Marketing; Product; SUV; Tucson

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46087

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193215


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet