Název: Analýza marketingového mixu motoristického areálu
Překlad názvu: Analysis of the Marketing Mix of Motoring Stadium
Autoři: Křížová, Ilona ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Fousek, Vlastimil (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový mix autocrossových, rallycrossových a motocrossových areálů; Motoristický sport; Sportovní klub; Strategický marketing; Marketing mix of autocross, rallycross and motocross stadiums; Motorsport; Sport club; Strategic Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44304

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192859


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet