Název:
B2B marketingová komunikace společnosti John Deere
Překlad názvu:
B2B marketing communication of John Deere
Autoři:
Szabó, Attila ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je vyhodnotit implementaci B2B marketingové strategie společnosti John Deere. V teoretické části diplomové práce se nejprve budu zabývat definováním základních předpokladů moderní marketingové komunikace. Potom se zaměřím na vymezení pojmu B2B marketing a s ním souvisejících marketingových strategií. Praktická část je zaměřena na charakterizaci průmyslového oboru zemědělské mechanizace a slovenského agrosektoru. Dále na představení dalších nástrojů B2B marketingové komunikace společnosti John Deere a popsat jejich fungování v praxi.The aim of this master's thesis is to evaluate the implementation of the B2B marketing strategy of John Deere on a specific example. The theoretical part of the thesis focuses on defining the basics of modern marketing communications. Next it deals with defining the concept of B2B marketing and related strategies. The practical part focuses on the characterisation of the agricultural machinery industry and the slovak agricultural sector. Further it includes the introduction of other B2B marketing tools of John Deere in practice.
Klíčová slova:
B2B; John Deere; marketingová komunikace; marketingová strategie; B2B; John Deere; marketing communication; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44350