Název:
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Překlad názvu:
Fashion merchandising and its practical application
Autoři:
Bechiňová, Markéta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována teoretickému vymezení fashion merchandisingu, včetně dalších podoblastí, jako jsou visual merchandising, senzorický merchandising a další prvky nákupní atmosféry. Druhá část se pak zabývá popisem praktické aplikace těchto principů ve vybrané prodejní jednotce, která je součástí mezinárodního řetězce prodejen dámských oděvů.The thesis is divided into two parts. The firts part deals with theoretical description of fashion merchandising, including specification of visual merchandising, sensoring merchandising and other aspects of shopping environment. The second part is dedicated to description of practical application of those principles in a selected shop of an international fashion retailer.
Klíčová slova:
fashion merchandising; nákupní atmosféra; visual merchandising; fashion merchandising; shopping atmosphere; visual merchandising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23283