Název:
Analýza vplyvu internetového marketingu na návštevnosť Lenovo Blogu CZ
Překlad názvu:
Analysis of impact of Internet marketing on visits of the Lenovo Blog CZ
Autoři:
Ruskovská, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Kvalifikačná práca analyzuje vplyv nástrojov internetového marketingu na návštevnosť Lenovo Blogu CZ, oficiálneho blogu počítačovej spoločnosti Lenovo. Sústreďuje sa na časový priebeh návštevnosti blogu od jeho vzniku, vplyvu sociálnych sietí a plateného propagovania príspevkov na Facebooku na návštevnosť. Na záver sleduje, v akej miere ovplyvňujú jednotlivé nástroje internetového marketingu celkovú návštevnosť blogu počas sledovaného obdobia.Kvalifikační práce analyzuje vliv nástrojů internetového marketingu na návštěvnost Lenovo Blogu CZ, oficiálního blogu počítačové společnosti Lenovo. Soustřeďuje se na časový průběh návštěvnosti blogu od jeho vzniku, vlivu sociálních sítí a placeného propagování příspěvků na Facebooku na návštěvnost. Na závěr sleduje, v jaké míře ovlivňují jednotlivé nástroje internetového marketingu celkovou návštěvnost blogu během sledovaného období.The thesis analyses the impact of Internet marketing tools on visits of the Lenovo Blog CZ, the official blog of the computer manufacturer Lenovo. It focuses evolution of visits of the blog over time, on the impact of social networks and Facebook posts paid promotion on visits. Finally, it observes to what extent the Internet marketing tools impact overall visits of the blog over the observed time.
Klíčová slova:
Facebook InSight; Google Analytics; internetový marketing; Lenovo Blog CZ; návštěvnost; Facebook InSight; Google Analytics; internet marketing; Lenovo Blog CZ; visits
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40249