Název:
Analýza trhu a návrh marketingových opatření pro salon Paradis
Překlad názvu:
Market Analysis and Design of Marketing Measures for Salon Paradis
Autoři:
Altmannová, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce byla analýza trhu a návrh marketingových opatření pro salon Paradis. V teoretické části práce byl popsán pojem marketingu, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a dále byly rozebrány jednotlivé části marketingového a komunikačního mixu. V praktické části byla provedena analýza okolí salonu, včetně analýzy marketingového mixu a komunikační politiky. S pomocí dotazníkového šetření byly následně provedeny marketingové výzkumy s názvy Neinvazivní liposukce v Kolíně a okolí a Spokojenost zákazníka. V závěru práce byly veškeré informace a poznatky syntetizovány a uceleny do návrhu marketingových opatření a dalších doporučení, které slouží k celkovému zlepšení služeb nabízených salonem Paradis a zároveň k bohatší a spokojenější klientele.The main purpose of this diploma thesis is to analyze surroundings of beauty salon which provides non - invasive liposuction, public awareness of this unique method and also customer satisfaction. The results and information from all of these analyses will be synthesized into proposal of tools and precautions which will improve the process of service and guarantee more extensive and contented range of clients.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový výzkum; neinvazivní liposukce; spokojenost zákazníka; communication mix; customer satisfaction; marketing mix; marketing research; marketing surroundings; non - invasive liposuction
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43349