Název: Umění jako nástroj marketingu
Překlad názvu: The art as a marketing tool
Autoři: Smrčková, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Leiss, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firma; marketing; plakát; reklama; styl; umění; advertisement; art; corporate; design; marketing; poster

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22890

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18860


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet