Název:
Oskar - od vstupu k prodeji
Překlad názvu:
Oskar - from the entry to its sale
Autoři:
Sedlacký, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chmelař, David (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Na příkladu mezinárodní telekomunikační firmy je vysvětlena marketingová strategie úspěšné firmy v průběhu jejího založení, následného vývoje a prodeje. To vše v kontextu současné technologicky vyspělé globální ekonomiky, ve které má komunikace nesmírný význam.
Klíčová slova:
investice; konkurence; marketing; strategie; telekomunikace; vývoj
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3491