Název: Analýza mezinárodní marketingové strategie počítačové hry World of Warcraft
Překlad názvu: Marketing analysis of computer game World of Warcraft
Autoři: Lopour, Miroslav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Blizzard; Buzz Marketing; Internet; Marketing; Online; Permission marketing; Virtuální realita; World of Warcraft; Zákazník; Blizzard; Buzz marketing; Customer; Internet; Marketing; Online; Permission marketing; Virtual reality; World of Warcraft

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22322

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18292


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet