Název:
Analýza mezinárodní marketingové strategie počítačové hry World of Warcraft
Překlad názvu:
Marketing analysis of computer game World of Warcraft
Autoři:
Lopour, Miroslav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce popisuje vývoj marketingu, analyzuje příčiny změn marketingových postupů a nástrojů a ukazuje nové marketingové teorie s příklady z praxe. Pro pochopení těchto metod a problémů je třeba rovněž nastínit způsoby budování značky a současné charakteristiky zákazníka. Ve druhé části jsou veškeré tyto analýzy, postupy a metody dokazovány v praxi na příkladě počítačové hry World of Warcraft, která reprezentuje zcela digitální a virtuální produkt s více než 11 mil. předplatiteli, kteří zajišťují mateřské společnosti Blizzard Entertainment stabilní tržby a především enormní zisky. Ani v této části se neobejdeme bez detailní analýzy těchto předplatitelů.This thesis describes the development of marketing, analyses the sources of change in marketing practices and tools, and shows new theories with examples from real life. To understand these methods and issues it is necessary to outline brandbuilding and current features of a customer. In the second part, all these analyses, practices and methods are being proved on the computer game World of Warcraft, which represents a wholly digital and virtual product with more than 11 mil. subscribers. This number ensures the mother company of Blizzard Entertainment stable sales and moreover, enormous profits. Neither in this part we can do without a throughout analysis.
Klíčová slova:
Blizzard; Buzz Marketing; Internet; Marketing; Online; Permission marketing; Virtuální realita; World of Warcraft; Zákazník; Blizzard; Buzz marketing; Customer; Internet; Marketing; Online; Permission marketing; Virtual reality; World of Warcraft
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22322