Název:
Vývozní strategie pivovaru Konrád
Překlad názvu:
The export strategy of Konrad brewery
Autoři:
Řehoř, David ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První kapitola bakalářské práce je věnována hlavním trendům světového a českého trhu s pivem, vývoji české produkce, spotřeby a exportu. V další kapitole je představen pivovar Konrad, informace o jeho výrobě a postavení v tuzemsku. Třetí část se věnuje vývozní strategii pivovaru, mezinárodnímu prostředí, důvodům vstupu na zahraniční trhy, SWOT analýze, PEST analýze, formám vstupu na mezinárodní prostředí, segmentaci mazinárodních trhů a marketingovému mixu firmy. Ve čtvrté kapitole jsou zmíněny hlavní exportní trhy společnosti, jejich charakteristiky a informace o vývozu pivovaru na ně. V závěru kapitoly jsou uvedena doporučení v oblasti vývozní stretgie.The first chapter of the thesis describes the main features of the world and Czech beer market. Basic information about the company, its production and position on the Czech market are mantioned in the second part of the thesis. The third chapter describes export strategy of the enterprise, international environment, reasons and methods of entry to foreign markets, SWOT analyse, PEST analyse, market segmentation and marketing mix used by the firm on the international markets. The fourth chapter mentions the main export markets of the company and recommandations for the brewering's activities on them.
Klíčová slova:
pivovar Konrad; trh s pivem; vývozní strategie; beer market; export strategy; Konrad brewery
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22239